Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Amanda - 10 mars 2010 22:48

Idag hängde jag busfabriken och jävlarns vad kul det var, hade glömt att det var så roligt. Svetten rann, jag svär jag luktade skit efteråt. Gratis för mig, gratis för dom stora barnen. fett värt! :O Kan ju lova att tobbe hade roligast, han var vild och galen. jag med fast bara lite. Hängde även candyland blev besviken, hade hört så mycket om billigt och mycket godis men njae, gillar fortfarande b-hallen mest! Sen satsade vi på mc donalds, där vi mumsade i oss Qp i mängder. Qp är goadast  för köttet är saftigt?  skoja. men nej.
Imorgon ska jag ha matsäck, eller det blev en halv baguette för jag råkade äta upp halva nyss. Men har frukt med det är ju gott  hehe.
vi ska till örebros universitet tror egentligen inte att det är något att ha men man vet aldrig, man kan ju altid försöka iallafall lika bra.
Borde försöka med sommarjobb också men det lockar inte.
Bryr mig inte om pengarna egentligen vill väl mest ha ett sommarjobb bara för att man ska ha ett när man är 18 år och har tagit studenten. 
Man ska så mycket och jag vill följa grupptrycket men kommer fan inget vart.
Det är lugnan ändå, tycker man ska ta allt i sin takt. typ.
vet inte vad jag skriver längre.
Ska upp kvart över 5.
kul.
älskar alla i hela världen.
pusss





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards