Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Amanda - 9 mars 2010 21:17

TJA BLOOOOOOOGGEN!
Det är parken i mina öron just nu, en choklad bit och en stor kopp kaffe som är svart. Kollar jag upp ser jag erica, hon tränar och här sitter jag alldeles lung och försöker peppa henne, eller njae gör jag? :)
Jag väljer musik, hon gillart ibland. Tror mer att hon inte vill erkänna :O
Jag är soft för tillfället as soft, jag kommer vara det nu och 6 veckor framåt.

Idag träffade vi världens läbbigaste man, eller jag tyckte inte han var läskig men andra hade tyckt. Han bara kom och så föröljde han oss och kom nära.
Vi skrattade, han var mupp. Men han var skön och bröt på muppspråk och var turk.
Vi fikar i skolan mest hela tiden får vi höra av våra lärare, och då undrar jag vart är tårtan? Ser ingen jävla tårta.
Men dom är snälla, och mysiga! Mysiga är ordet skulle vilja krama dom flesta länge och visa alla mina känslor, men det går ju inte.

Vi har även bråkat med en vän eller bråkar, jag överdrev vi bråkar inte? kanske.
Hon har övergett oss, hon kanske tröttna, förstår henne lite
man tröttnar på oss. Det gör många. Men det är dagis-stuck över
det hela och det är även vårt fel, det är pinsamt.
Vi får iaf klara oss själva ett tag och idag har vi kämpat igenom våra loggbok,
Tja läget loggboken!?

hahhaa skitkul polers  som vi jobba med i projekt och företagande.
Hon fattar fan noll, visst vi är inte smartast men hon är ju as sämst.
Vi ska starta ett företag, ett café och
hon typ bara: men vadå vi kan ju ha bullar på caféet!

DET ÄR VÄL KLART! vi ville ha färskt bröd men det uteslöt ju inga bullar.
Alla caféer har ju bullar, inget snack om saken!

Måste prata mer om erica, hon är så jävla as bra.
Blir avundsjuk på henne, att hon orkar.
Hon liksom bara kör, jag skulle mer sitta och ha ångest en timma
innan träningen och känna att mitt liv suger och sen skulle jag svulla ist.
Men männiksnan gört.
Jag har hurtiga vänner, eller en!
Nu är hon klar, nu ska hon få beröm.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards