Alla inlägg den 7 mars 2010

aaa

Av Amanda - 7 mars 2010 23:03

Det blev inte en helt egen kväll, gör absolut nada!
Sofia kom över på en kvällskaffe, man blir alltid lika glad (:
Sofia tycker att det händer så myket just nu och var lite uppriven för det
jag tyckte mest tvärtom att det inte händer nått.
Det gör det inte.
Vi ragga folk på kryssing.
Fick nästan ett napp.
Han vill, men han har tjej.
Han vill inte göra slut i onödan typ.
Lite kul, nästan .. Man kan tydligen inte åka på kryssning om man är tsm med
någon, har jag fått höra för då kan man ju inte ragga.
Moget, men imorgon är jag nyttig har jag kommit på.
No more cola!
Får se hur det går, fast jag vet ju egentligen redan nu att
livet suger utan cola, och utan något till kaffet.
Men ..
Ska till öret på torsdag, till universitetet.
Har vart där en gång och sminkat mig.
Måste sälja mina klänningar!
Kanska borde sova, kanske inte är pigg som en lärka.
Saknar b.
puss och hej!

Av Amanda - 7 mars 2010 17:57

 

Äntligen söndag, ikväll ska jag ha en egen kväll.
Jag älskar egna kvällar.
Jag ska duscha, raka allt som går och smörja in mig med onödigt mycket krämer och lotion med god doft. För det är så man gör, doften är viktig!
Jag ska äta min favorit mat, tända ljus i hela lägenheten och kolla på skitdåliga tv-program. Jag ska röka när jag vill, jag ska dricka kaffe och ta 2 kakor ist för en.
Och imorgon är det skola och då ska jag vara duktig, jag ska ta tag i skolan nu. Inga mera låtsas sjukdomar eller försovningar.
För nu är det vecka 10, veckan vi har längtat efter.
Vecka 10 börjar vårt livsschema. Då orkar man, nog.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards