Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Party in the house!

Av Amanda - 20 mars 2010 14:30

Gårdagen var kul.
Min älskade bror fick åka vagnspår som han så vackert kallar det.
Och buss, den efterlängtade bussen som ungen tjatar om varje dag.
Han fick åka trippen ända från norrköping-finspång.
410:an var bra mysig tyckte han.
Lite nervös var han allt i spårvagnen för han trodde att man kunde ramla ur.
Men det gick bra, han skrattade och var nöjd.
Sen hängde vi lekparken och klättrade på snöhögar.
På kvällen for jag till erica, där vi skulle förtära alkohol.
Sofia och linn var bjudna, och vi hade riktigt kul.
Drack Irish Coffé och sjöng falskt hela bunten, fulla vart vi också
och det var ju bra för det var ju menningen.
Det var riktgit kul att linn ville vara med, tror att alla hade jätte kul.
Sen drog jag och erica till martini och avslutade kvällen lite osmidigt :)
Men det var ju också kul.
SKÅL PÅ DIG!


  
ÄLSKADE BROR, ALLVARLIGT! HAN ÄR SÖTAST I VÄRLDEN! 


  
En lite halvfestlig bild, Jag ser cp ut, erica dricker gärnet och linn är bara glad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 15 mars 2010 22:45

Nu kollar vi solresor, eller resor kanske man säger. Fast solen ska ingå, ett annat ord kan vara charter men vem bryr sig? Kan man åka till ungern? Det kan man inte va? Jag har aldrig hört en jävel säga hej jag ska åka till ungern!ungern är ute, dött...

Av Amanda - 15 mars 2010 18:45

Solen är på G, vårjackan är på och nu är vi alla lyckliga igen!har köpt skor idag, gått en promenad och ärit pärontårta med fia. Projektarbetet fick gå åt sidan idag, vi var inte redo. Finns inget att säga. Säger något imorgon istället. lovar! ...

Av Amanda - 12 mars 2010 13:34

Tja bloggen, läget bloggen? Idag använder vi oss av hemsidor som www.fitta. se och stoppa snoppen i stjärten.com. Inget ofräscht, inget fel alls. Det är ju fredag och då brukar man väl få snopp eller? Sofia frågar Christer om han brukar pilla i näsan...

Av Amanda - 10 mars 2010 22:48

Idag hängde jag busfabriken och jävlarns vad kul det var, hade glömt att det var så roligt. Svetten rann, jag svär jag luktade skit efteråt. Gratis för mig, gratis för dom stora barnen. fett värt! :O Kan ju lova att tobbe hade roligast, han var vild ...

Av Amanda - 9 mars 2010 21:17

TJA BLOOOOOOOGGEN! Det är parken i mina öron just nu, en choklad bit och en stor kopp kaffe som är svart. Kollar jag upp ser jag erica, hon tränar och här sitter jag alldeles lung och försöker peppa henne, eller njae gör jag? :)Jag väljer musik, hon ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards