Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Amanda - 4 mars 2010 19:15

  
Det é en vanlig dag och jag har det bra.
En vanlig dag är just vad det är, så jävla vanlig.
Jag sov länge och missade praktiken.
Jag har fikat med mina vänninor på åbergs.
Jag har ätit ryggbiff och badat med min bebis.
Jag har myst i soffan med broder och moder jord.
Det är inget fel med vanligt, snart kanske det blir ovanligt igen.
Imorgon ska jag och mina vänninor ha en s.k tacokväll som innebär
tacos i mängder och då vill jag ha ostdipp och hårt skal.
Mina vänner föredrar mjuka, mjukisar.
Men på tacokvällen får man ha precis vilka ingredienser man vill.

Vi ska äta tacos i timmar och prata om hur mycket tacos betyder för oss.
En vän sa till mig en gång:
Fan jag har inte ätit tacos på hela veckan, måste ha tacos!!!
Undra vem som kan ha sagt det? Det finns bara en person som
säger sånt! :)


Hittade en partykryssning som lät lite  intressant.
100 % party, jag hatade namnet men det kanske kan vara kul
ändå. lovar att det är massor av felicior där :O
Sofia kanske är på ändå! Får hoppas på det bästa ..


Nu återstår kvällens härligheter ska ge mig på en ballerina kladdkaka.
lovar att den inte smakar kladkaka och jag börjar gråta.







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards