Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

mysdag + myskväll

Av Amanda - 25 februari 2010 21:15

HEJ!

Idag var vi i stan och åt en mysig frukostbuffé för endast 50 kr.
Jag åt 1 ½ fralla, 1 ägg, en skål med yoghurt, frön, och musli.
2 glas juice, 1 ½ halv kopp kaffe, en bit av en "bullliknande" sak
som jag inte kommer ihåg namnet på" kanske var det ett winerbröd?
Och sofia åt en fralla, ett ägg, en .. nej jag skoja. nu överdrev jag verkligen kände jag.  Ofta någon bryr sig om hur mkt vi åt. eller jag hade brytt mig, brukar berätta om mina matvanor. Erica också hon detaljerar, berättar klockslag och hur hon känner efteråt. Det är kul .. ibland.
Jag har även handlat jeans, eller fake jeans kanske man kan kalla det men jag slog till på hela 2 par och en stickad kofta som sofia kallar det.
Själv tycker jag mer att det är en helt vanlig tröja med knappar.
Sen hittade jag även en klänning som det var as mycket rea på och när jag fick
höra att den endast kostade 31 kr i kassan kom jag på att jävlarns vad värt!
Fast jag var endå tveksam, det är så tråkigt med vanliga kläder men det behövs ju det med. Helst av allt vill jag åka och fynda i stockholm eller någon annan cool stad där dom har mängder av affärer och second hand. Där skulle jag köpa snygga klänningar och sen vara snyggast i stan! Det är en av mina drömmar.
men påtal om nått kul.
Erica är här, det kanske inte var så kul. Men hon badar och man hör ända ut i vardagsrummet att hon blaskar därinner. hon leker säkert baywatch och ska rädda en drunknande främling eller en ful gubbe. Förut handlade vi gotte, jag fick chips och erica fick glass, eller vi betala men nu är vi nöjda! Vi har även haft det mysigt med spel (jag vann VIKITIGT) och så har vi druckit mängder av billigt kaffe och tittat på anders och måns. Nu är hon klar så nu ska jag umgås annars blir hon angry on me, och det vill jag ju inte!

KYSSARNS!
glömde säga att jag fick gratis kakor och sofia har handlat intima grejer :O


Mvh en söt tjej

 
 
Ingen bild

tobbee

5 mars 2010 02:52

HeeHe , din FEtafan =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 20 mars 2010 14:30

Gårdagen var kul.Min älskade bror fick åka vagnspår som han så vackert kallar det. Och buss, den efterlängtade bussen som ungen tjatar om varje dag. Han fick åka trippen ända från norrköping-finspång. 410:an var bra mysig tyckte han. Lite nervös var ...

Av Amanda - 15 mars 2010 22:45

Nu kollar vi solresor, eller resor kanske man säger. Fast solen ska ingå, ett annat ord kan vara charter men vem bryr sig? Kan man åka till ungern? Det kan man inte va? Jag har aldrig hört en jävel säga hej jag ska åka till ungern!ungern är ute, dött...

Av Amanda - 15 mars 2010 18:45

Solen är på G, vårjackan är på och nu är vi alla lyckliga igen!har köpt skor idag, gått en promenad och ärit pärontårta med fia. Projektarbetet fick gå åt sidan idag, vi var inte redo. Finns inget att säga. Säger något imorgon istället. lovar! ...

Av Amanda - 12 mars 2010 13:34

Tja bloggen, läget bloggen? Idag använder vi oss av hemsidor som www.fitta. se och stoppa snoppen i stjärten.com. Inget ofräscht, inget fel alls. Det är ju fredag och då brukar man väl få snopp eller? Sofia frågar Christer om han brukar pilla i näsan...

Av Amanda - 10 mars 2010 22:48

Idag hängde jag busfabriken och jävlarns vad kul det var, hade glömt att det var så roligt. Svetten rann, jag svär jag luktade skit efteråt. Gratis för mig, gratis för dom stora barnen. fett värt! :O Kan ju lova att tobbe hade roligast, han var vild ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards