Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Amanda - 18 februari 2010 23:00

Äntligen Succéduon med Anders & Måns!
Man sitter inte och asgarvar men man ler sådär mysigt!
Nu är jag redo för svt, kaffet och dofterna.
TJINGELING!

En mysig höst-bild på en mysig tjej!

  

Av Amanda - 18 februari 2010 18:45

I höstas då jag blev 18 år hängde vi på hugos i Norrköping ett antal gånger i månaden. Vi drack oss knölfulla, dansade och yrade runt som galna höns och även om vi dagen efter hade minnesluckor som hette duga hade vi alltid lika kul.
Vi kunde disskutera i timmar  efter vad som hänt men vi kom alltid fram till att
det hade vart kul. Det räckte liksom!
Jag vill dricka mig redlöst full och dansa på dansgolvet till svetten tar mig!
Jag överdrev lite med redlöst, det vore ju töntigt. Men lagom! eller lite till.

Vi funderar på att åka till bönan i öret och dricka oss fulla någon helg, eller vadå någon helg jag ljuger hela tiden! vi vet precis vilken helg och precis hur allt ska gå
till, vi har till och med lagt upp ett tidschema för vi överdriver aldrig om något.
Det vore ju töntigt!

Idag fick jag även reda på att en viss timo ska spela i linköping i mars och kom då på att jag vart väldigt sugen på att gå dit och kolla läget. så vem vet? ;)

Nu ska jag kila mot träningen och den kalla brämhulten!


   en vacker kväll då natten var ung och sofia pillade nästan i näsan medans
   kim ser allmänt virrig ut. jag gör en töntig min och chansar på att inte tuttarna
   ska ramla ut.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards